Nämä ehdot on päivitetty ja astuvat voimaan 01.05.2018.

Yhteystavat
Kaupankäyntiin liittyvä yhteydenpito voidaan hoitaa seuraavien kanavien kautta:

  • Nettisivut: www.pihatuuri.fi
  • Sähköposti: info@pihatuuri.fi
  • Puhelin: 06-5127441 (avoinna arkisin klo 9-17)

Hyväksymme nämä yhteystavat tilausten ja muiden tiedonantojen vastaanottokanaviksi. Emme ota vastuuta mahdollisia muita kanavia myöten lähetettyjen tiedonantojen vastaanottamisesta. Erityisesti mikäli tiedonantosi on kiireellinen (esim. pikaiseen toimitukseen liittyvä), luota sähköpostiin vain siltä osin kuin saat meiltä kuittauksen viestiisi. Emme voi ottaa vastuuta mahdollisista sähköpostihäiriöistä jossakin viestin matkan varrella.

Tilaaminen

Tilausohjeet löydät täältä: Tilausohjeet

Tilauksen jälkeen vahvistamme sen. Tilausvahvistus sisältää tiedon tilatuista tuotteista, niiden määristä ja hinnoista sekä arvioidun toimitusajan ja –osoitteen. Tilausvahvistus on voimassa välimyyntivarauksin. Pidätämme oikeuden hinta-, toimitusaika- ym. tuotetietojen muutoksiin. Mikäli hinta tai muut tiedot muuttuvat, sovitaan niistä asiakkaan kanssa, ja asiakkaalla on oikeus halutessaan peruuttaa tilaus.

Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä sillä hetkellä voimassa oleviin tilaus-, toimitus- ja maksuehtoihin, jotka löytyvät aina www-sivuiltamme. Näitä ehtoja noudatetaan tilaustavasta riippumatta. Pidätämme oikeuden ehtojen muutoksiin.

Tilausvahvistuksen vastaanottaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Lasku

Maksun voi hoitaa kuskille tai laskulla.
Pidätämme oikeuden laskutuksen avaamiseen tai epäämiseen annettujen tietojen perusteella.

Omistusoikeus

Omistusoikeus tuotteisiin siirtyy asiakkaalle kun koko kauppasumma on maksettu.

Hinta

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Emme laske tarjouksia. Voimassaoleva hinta näkyy kunakin ajanhetkenä sivuillamme. Hintoja päivitetään jatkuvasti, ja tuotteen hinta voi muuttua milloin tahansa.

Jos sivuilla ollut hinta on ollut niin ilmeisen virheellinen, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää se virheelliseksi, pidättää www.pihatuuri.fi oikeuden muuttaa hintaa myös tilauksen jälkeen. Tällöin hintamuutoksesta ollaan yhteydessä asiakkaaseen ja kaupan voi halutessaan purkaa ilman kuluja. Esimerkkejä tällaisista virheistä voi olla pilkku- tai yksikkövirhe.

Rahti ja toimitus

Tuotteiden hintaan lisätään rahti.

Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys. Mahdolliset tuotekohtaiset erityistoimitusehdot ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä. Mikäli tuotteita tilataan saaristoalueille tai Lappiin, on syytä ottaa ensin yhteyttä myyntipalveluun, josta varmistamme onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia.

Toimitus

Toimitustavat

Tavaroiden toimitustapa on tavarantoimittajakohtainen.

Pihatuuri.fi-illa on useampi toimitustapa riippuen toimituksen koosta, mm.:

Suuremmat tuotteet (ellei tuotekortilla ole muuta mainittu) toimitetaan perille, sinne asti, jonne kunkin tuotetyypin käyttämä jakeluauto pääsee (täysperävaunusta pakettiautoon). Toimituksen siirto tästä eteenpäin, kuten sisään- tai kerrokseen kanto, on asiakkaan omalla vastuulla. Näiden tuotteiden osalta kuljettajillamme on ohje soittaa annettuun GSM-numeroon ennen toimitusta.

Toimitusaika

Toimitusajat vaihtelevat tuotteesta riippuen, näet toimitusaika-arviot sivuiltamme tuotteiden tiedoista. Toimitusaika-arvio vahvistetaan tilauksen yhteydessä. Emme vastaa toimituksen viivästymisen johdosta mahdollisesti aiheutuneista kuluista.

Vastaanotto

Normaalisti toimitusosoitteessa tulisi olla joku paikalla tarkastamassa ja kuittaamassa toimituksen.

Mikäli näin ei ole, sinun on huolehdittava siitä, että annettuun GSM-numeroon saadaan yhteys kun toimitus on tulossa. Kuljetuksiamme hoitaa alueesta ja tuotteesta riippuen useampi kuljetusliike, emmekä pysty takaamaan soiton ajoitusta, paitsi että kuljettaja soittaa viimeistään jos toimitusosoitteessa ei ole vastaanottajaa. Tällöin mahdollisesta purusta pitää sopia suoraan kuljettajan kanssa.

Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, eikä häntä tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa ja veloitamme mahdollisesta turhasta kuljetuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.
Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Sinun tulee tavaraa vastaanottaessasi tarkistaa, että toimitus on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Säästä aina rahtikirja/lähete.

Mikäli havaitset ongelmia toimituksessa tai tuotteissa, toimi seuraavasti:
1. Ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoitusta, tee siihen kirjallinen merkintä virheistä, mahdollisimman seikkaperäisesti ja selkeästi.
2. Ota välittömästi yhteyttä meihin (yhteystietomme löydät sivun alareunasta).

Huomaa, että ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä, jää vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, sinulle.

Mikäli tilaamanne tuote on kosteudelle arka, varmistathan tuotteen suojauksen. Asiakas on vastuussa toimituksen jälkeen tuotteen varastoinnista. Raskaiden tavaroiden vastaanottoon kannattaa valmistautua suunnittelemalla paikka, johon tuotteet tuodaan. Paikan täytyy olla sellainen johon päästään kuorma-autolla viereen.

Takuu, mahdolliset laatuvirheet

Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu. Takuuaika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä.

Mikäli havaitset ongelmia toimittamissamme tuotteissa, autamme sinua saamaan yhteyden tuotteen valmistajaan/maahantuojaan ja varmistamme omalta osaltamme asian moitteettoman hoidon. Ota siis tarpeen tullen yhteyttä myös näissä asioissa.

Vastaamme tuotteen laadusta, ja virheellinen tuote joko korvataan uudella tai sen voi palauttaa. Sen sijaan emme vastaa mahdollisen laatuvirheen mahdollisesti aiheuttamista välillisistä kuluista.

Palautusoikeus

Tässä kappaleessa esitetty palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita.
Sinulla on 14 vrk:n palautusoikeus tuotteillemme. Palautus voi tulla kyseeseen vain, jos tuote on täydellisen jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön. Huomaa myös, että asennettu tuote on hyväksytty tuote. Palautuksesta on aina otettava yhteyttä meihin etukäteen ohjeiden saamiseksi. Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä.

Tilauksen mukaan valmistettuja tai tehtaalta asiakasta varten tilattuja tai muuten asiakasta varten räätälöityjä tuotteita emme ota palautuksena vastaan.

Palautustuotteesta asiakkaan on korvattava voimassaolevat kuljetuskustannukset molempiin suuntiin.

Muuta

Asiakasrekisterimme on luottamuksellinen ja perustuu henkilötietolakiin (523/1999 10§). Emme luovuta rekisteritietoja ulkopuolisten käyttöön

Piha-Tuuri Oy

Siltalantie 4, 63610 TUURI

06-5127441

www.pihatuuri.fi

info@pihatuuri.fi